W sieci wolno odnaleźć co najmniej kilkanaście przepisów na diety redukcyjne. Każda rządzi się absolutnie innymi regułami a po wszystkich wolno osiągnąć także inne efekty. Należałoby wobec tego dowiedzieć się, jakie plany żywieniowe radują się największą popularnością oraz czy ich stosowanie jest w pełni bezpieczne dla ogólnego stanu zdrowia. • Dieta Dukana - doktor Dukan to fachowiec, jaki po wielu latach badań prowadzonych nad nadwagą i otyłością doszedł do wniosku, że sprawnym sposobem na redukcję masy ciała ludzkiego może być białko. Jego dieta w następstwie tego opiera się przede wszystkim na wzmożonej ilości jedzonego każdego dnia nabiału. Rezultaty, zdaniem ekspertów i osób stosujących, są w zasadzie imponujące. Tu jednak dużo do życzenia w tym zakresie pozostawiają skutki uboczne, do których zalicza się choćby dysfunkcja nerek. • Dieta 1500 kcal - perfekcyjna, jeśli gra toczy się o bezpieczeństwo, dieta polegająca na dostarczaniu do organizmu o wiele mniejszej ilości energii, aniżeli wynosi dzienne zapotrzebowanie dorosłego człowieka. Istnieją także inne odmiany w obrębie tego planu żywieniowego. Mowa tu pomiędzy innymi o diecie 1200 oraz 1000 kcal. W obydwu wypadkach jest to jednak głodówka, która niczym nie przypomina zdrowego odchudzania. Przy diecie 1500 kcal nie pojawiają się żadne istotne skutki uboczne, jakie mogłyby grozić życiu a jako dodatek osoby wykorzystujące zdobędą pełne nasycenie! Co to oznacza? Przy tym planie żywieniowym nie odczuwa się głodu. Jest jeszcze dużo innych typów diet, niemniej jednak to te dwie powyższe radują się najogromniejszą popularnością zarówno wśród osób stosujących, jak oraz wśród fachowców.
Inne artykuly na: tanie tabletki na odchudzanie